Ovesné sušenky s brusinkami a hořkou čokoládou

Chvátám, nemám chvíli klid, kdo děti máte, tak to znáte.. blog je trochu v pozadí, přednost mají jiné milé starosti a radosti, ale nezanevřela jsem na něj, proto přidávám recept na ovesné sušenky, osobně si je nejradši nadrobím ráno do bílýho jogurtu a dávám si je k snídani, ale hodí se i ke kávě či čaji.. :)




Ovesné sušenky s brusinkami a hořkou čokoládou
(50 sušenek)

Ingredience:

  • 230g hladké mouky
  • 450g ovesných vloček
  • 100g hnědého cukru
  • 2 lžíce medu
  • 2 lžičky vanilkového cukru
  • 100g sušených brusinek
  • 80g hoř. čokolády
  • 1 vejce
  • 115g másla (pokojová teplota)
  • špetka soli
  • 1/2 lžičky prášku do pečiva
  • 1/2 lžičky jedlé sody
  • 1 lžička skořice
  • trochu mléka

Všechny suroviny jsem smíchala, Mléko jsem přidala až na konec, abych měla tužší těsto, z kterého se dá ukoulet kulička a rozplácnout placička. Pekla jsem na 180 stupňů asi 20 minut.


Pokud máte chuť na něco vláčnějšího, zkuste muffiny s meruňkami od Kitchenette, jsou vynikající. :)


Komentáře

  1. Vypadají moc chutně :) .. nedávno jsem taky dělala koláčky z ovesných vloček, tak pokud chceš pro inspiraci, tak tady: http://terez-theactualme.blogspot.no/2013/07/ovesne-kolacky-s-bananem-oatmeal.html

    OdpovědětVymazat
  2. Dnes jsem je upekla a jsou vynikající. Přidala jsem ještě pár nasekaných ořechů a ubrala trochu cukru. Teď se jich můžeme doma přejíst. :) Děkuji za recept

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna teď jsem je dopekla a jsou úžasné !

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky